Vi väntar valpar äntligen!
Äntligen efter dryga två år väntar vi valpar igen. Vi har parat Rut och Bessie med fina Blues (SE VCH Goldblaze Blues).Rut får troligen sina valpar i slutet av vecka 23 och Bessie sina två veckor senare. Det ska bli … Läs mer →
